"

Reptilfreaks.no > Kjøp og Salg > Kjøpes > Virvelløse dyr og insekter Keiser skorpion ønskes kjøpt

Kjøp og Salg
Velkommen til annonsedelen av Reptilfreaks.no. Her kan du legge inn annonser for kjøp eller salg. Er du usikker på om kan stole på personen du vil kjøpe av eller selge til? Sjekk ut profilen deres, her vil andre medlemmers handelserfaringer være oppført.

Vi gjør oppmerksom på at Reptilfreaks må følge norsk lov. Kjøp og salg av herptiler er forbudt og vil øyeblikkelig bli slettet.
Unntaket er registrerte landskilpadder med gyldige innførselspapirer. Disse kan formidles mellom personer som har fått dispensasjon fra lovverket.
Vi håper som alle andre at vi skal få en oppmyking av lovverket slik at handel av reptiler også kan foregå på reptilfreaks.
Your usergroup is not allowed to access: **Reptiler**
Kategorier

K Keiser skorpion ønskes kjøpt
Utløper om: 6 dager ID nummer 1740 Visninger: 2798
Status
Åpen
Medlemsinformasjon
Skrevet av: Naitsirk
Flere annonser fra denne brukeren: Vis
E-post Send en melding via epost til Naitsirk
Personlig Melding Send en personlig melding til Naitsirk
Positiv tilbakemelding: 0
Negative tilbakemeldinger: 0
Beskrivelse
Ønsker å kjøpe meg 4-6 Pandinus Imperator. Så om noen har til salgs, eller kan peke fing hvor jeg kan få tak i, ville jeg blitt veldig glad!
Annonse detaljer
Fylke: Rogaland
Forsendelses måte: Postpakke , Avtales
Foretrukken betalings måte: Forskuddsbetaling , Postoppkrav , Paypal , Avtales
Kommentarer: 8
Skrevet av: arachno(1)
skorpion, 09-22-2011 17:00
hu har inne på zoo1 på hinna di har stort utvalg på skorpioner og taranteller tlf nr til zoo1 er 91352171
Skrevet av: jone(2)
tips, 02-07-2013 11:15
http://www.reptilfreaks.no/forum/vbclassified.php?do=ad&id=2927 her er det en som selger keiser skorpion
spørsmål, 02-10-2013 23:04
hvorfor poster du annonsen din på nytt hele tiden? jeg har sagt ifra at jeg har en til salgs og det er sikkert veldig mange andre også. du svarer ikke på meldinger.
gg, 05-02-2013 22:10
denne annonsen irriterer meg dritmye. Den kommer opp hele tiden, og fyren som har annonsen er ikke på reptilfreaks lenger så denne annonsen er bare i veien.
Skrevet av: Taran(0)
keiser skorpion, 10-15-2013 22:50
jeg har hvertfall 10 ks babyer igjen jeg selger, problemet er vel at du bor i rogaland og jeg i nærheten av oslo...

Kristine
Skrevet av: Naitsirk(0)
Hva?, 10-16-2013 17:41
Jone

Jeg er for det første her fremdeles. Og for det andre, så har jeg ikke postet denne annonsen på ny en eneste gang.
Skrevet av: 2-bias(1)
12-11-2013 15:31
Har 0.0.3 til salgs (: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45666504&editAd=true
Skrevet av: svenni78(0)
10-25-2015 13:10
Har 3 stk voksne til salgs

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 09:48.